Polisz® Közétkeztetés

Polisz® Közétkeztetés


POLISZ R KÖZÉTKEZTETÉSI RENDSZER

Étkezés nyilvántartás bölcsődék, óvodák, általános iskolák, középiskolák és gimnáziumok részére, internetes szülői felülettel és a kiállított számlák importálási lehetőségével a Központi ASP Gazdálkodási rendszerbe!

A Polisz Közétkeztetési rendszer segítségével egyszerűen kezelhetjük egy vagy több intézmény valamennyi étkezőjének személyes adatát, étkezési igénylését vagy lemondását, kedvezményre való jogosultságát, valamint a keletkezett fizetési kötelezettséget, befizetéseket, tartozásokat és a kiállított számlákat. A rendszer logikai felépítése segít végig vinni a teljes folyamatot. A rendszer online működik, így nincs szükség eszköz beruházásra.

Kiemelt funkciók:

  • változatos lekérdezések, egyenlegközlő, fizetési felszólítás, várható befizetések, kintlévőségek
  • étkezés analitikus nyilvántartása és számlázása (gyermek, felnőtt, dolgozó)
  • étkezési jegyek nyomtatása
  • adatok átadása elektronikus kártyarendszer használathoz
  • kedvezmények kezelése (normatív és egyéb támogatások)
  • étkezők személyes adatainak naprakész vezetése, változások kezelése
  • csoportos beszedés feladása a banki terminálba
  • csoportos étkezés rögzítés, módosítás, számlanyomtatás
  • beszállítók felé megrendelések leadása
  • bármilyen fizetési mód választható (utalványos, csekkes, bankkártyás, utalásos, étkezési jegyes fizetési módok, valamit csoportos beszedés)
  • pénzügyi listák (számlaösszesítő, kintlévőségek, folyószámla információk, várható befizetések)
  • étkezős listák (étkezők listája, összesített adagok, étkezési csoport és összesítő lista, étkezési díjak, csoportos hó végi kimutatás, étkezések név és osztály szerinti bontásban, kedvezménnyel étkezők)
  • adott időszakban kiállított számlák kimentési lehetősége excel formátumban, amit a Központi ASP rendszer külső kimenő számla rögzítő felületén be lehet importálni

Internetes szülői felület:

  • ahol a szülők gyermekeik étkezéseit egy közös felületen kezelhetik
  • lemondhatják az étkezéseket, az általuk lemondott étkezéseket visszaállíthatják az intézmény által megadott határidőig
  • megtekinthetik, letölthetik számláikat
  • megtekinthetik a folyószámla egyenlegüket
  • kezdő felületen az intézmény által szerkeszthető hírfolyamot olvashatnak
  • külön menüpontban letölthetik az intézmény által feltöltött étlapokat, a közétkeztetéssel kapcsolatos ügyek intézéséhez szükséges dokumentumokat

A program számlázó modulja megfelel a 23/2014. (VI. 30.) NGM rendeletnek. Rendelkezik a 2016. január 1-től kötelező NAV export funkcióval.

Díjmentes Közétkeztetési rendszer bemutatóval kapcsolatban a +36-30-984-7680 telefonszámon Horváth Krisztinánál jelentkezhet! A bemutató kapcsán szakemberünkkel a helyi igényeket, kérdéseket, kéréseket egyeztetheti.